Hacked.

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Bitch - 6 december 2010 21:30


Här kommer det lite bilder från vårat besök på jul på Liseberg igår. Det va jättevackert att gå där inne och vädret lagomt kallt .


Jag börjar att visa en bild på den båt vi åkte med i lördags då vi åt julbordet


        

ombord fanns det en bar och en salong och vi gick en trappa upp för att hämta julmaten!


       


Denna bock av tall & gran mötte oss vid Entren på liseberg.Lite rolig tycker jag.


          

Inne på Liseberg är det ett ljuspel överallt i alla färger och det är såå vackert

eller hur ?


 


Den här bilden tyckte jag va så kul att ta. Hur ofta får man en möjlighet till en sån här bild ? . Men jag va snabb med mobilkameran iaf hihi


 


Och känner ni igen denna ??

Jovisst är det Lottas soffa från Liseberg som vi kan se på Tv.Som alla kändsisar sitter i.Pälsliknade och fluff



Är man på Liseberg så måste man ju spela på hjulen med, och IBLAND har man tur och vinner   som igår


       

Nuu finns det godis ett tag ;)









Av Bitch - 6 december 2010 21:15


 Tänkte visa en bild från ett julpyntat Stockholm central jag tog i torsdags på vägen ner till Göteborg


                     


Det va mycket folk i rörelse och svårt att få en bra bild


Även Gekås hade julpyntat


        

Av Bitch - 6 december 2010 20:53


Jag är nu hemma igen ifrån middagen hos kickan & Johan som va mycket trevlig.Tyvärr va inte mannen den piggaste i stan idag och kändes sig så otrevlig när vi va hos dem stackarn.Men jag har förklarat via sms varför så det är nog ingen fara.Bättre lycka nästa gång =)


MEN när jag kommer hem och kikar på bloggen så ser jag att jag har besöksrekord idag för detta året faktikst =) va ROLIGT !!!

Idag har jag dock inte bloggat om så mycket så jag förstår inte vad som lockade men tack tack   


Nu ligger mannen nerbäddad och vi får väl hoppas att han mår bättre imorgon, och  jag med föressten för min hals har ondat hela dagen idag :(

Av Bitch - 6 december 2010 16:38

Ikväll är mannen och jag bjudna hem till Kickan och hennes man och dotter på middag.Det ser jag fram emot och ska bli så trevligt.Halsen ondar lite men det ska inte få förstöra något.


Tyvärr så hinner jag inte blogga så mkt nu utan får köra en update senare.

Jag va ju på liseberg igår och tog lite bilder jag tänkte visa er. så kika in igen lite senare


Tjing tjing

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards