Hacked.

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Bitch - 31 december 2010 23:55



På mitt sista inlägg detta ÅRET, bjuder jag er alla på den klassiska Happy new year med Abba =)


Av Bitch - 31 december 2010 21:57



˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.

Jag önskar er alla ett gott nytt år och hoppas ni får en underbar kväll. Vi hade bokat bord ute men när vi kommer dit visar det sig att dom helt enkelt har stängt :(

Så vi tappade suget lite kan man väl säga. Vi har dock fixat en underbar middag hemma själva istället, dock lite sent kanske !!


TACK och åter  TACK alla ni som dagligen besöker min blogg. ni VET för det berättar jag ofta för er att jag är tacksam för erat besök hos mig och jag hoppas att vi ses under hela 2011 med


                 

Abba's klassiska Happy new year-Den ska jag lyssna på, på 12 slaget


Nästa år ska jag i början lägga in dagens kloka ord, Små citat som förhoppningsvis får er alla att tänka till lite !


                        


PS, GP's stora fyrverkeri

 såg vi live idag kl 17 och  det va undervart att se =)


http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg&playfile=12270_Se_GPs_stora_fyrverkeri_over_Goteborg_132353
.pls




Av Bitch - 31 december 2010 09:00

★˛GOTT NYTT ÅR ★*
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*♥*2011♥*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ '
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°Önskar Missy  ★*

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards