Hacked.

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Bitch - 22 december 2010 20:27

OJOJOJ vad jag har stressat idag för att försöka hinna med allt och det är SVÅRT med en sönderstressad mage som tycker att "Nähä vi stannar hemma idag och borsätter oss på toa istället" Bläää ..


Men ut kom jag och till ikea kom jag och väl där hittade jag en ny snygg matta

 

Som nu står under vardagsrumsbordet , såå skön att gå på


  Så blev det =)


Sen köpte jag en massa kuddfodral också, kände att jag ville fräscha upp  lite så det blev gråa + vita som passar in både till matta, soffa och tapet



                      


Och såhär blev det =)


  Ena hörnan


 Och den andra hörnan


Nu har ni fått sett lite iaf =) Och det är verkligen en förändring tycker jag

Vi får se hur länge jag trivs med det här   


Jag har vart en sväng till min pappa med idag med lite godbitar - julgodis och saffransbröd =) Och nu väntar jag på att mannen ska komma hit , men det är som vanligt krångel med tågen så 1 tim sen blir han :-s Im NOT suprised


Ha det gött


//Missy  



Av Bitch - 22 december 2010 14:00

Kommer ni ihåg vad som hände mig idag för precis ett år sedan ??


Jo jag tog ju körtkort, så idag är det 1 års dag och jag har inte ens blitt stoppas av polisen och fått visa upp mitt fina kort haha. Men det kommer förr eller senare.


jag håller på pysslar för fullt hemma inför jul. Och jag ska nog ta och åka till pappsen med lite gott idag med =) svänga in på ikea kanske hihi


Som Emma sa idag .-.- Du och ditt ikea .. Love is in the air HAHA


Cu later

Kram


//Missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards