Hacked.

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Bitch - 10 december 2010 20:51

                           


Ja det här är altså den bukett  jag gjorde till lenas begravning. Rosor, nejlikor samt gerbera. Den Röda rosen i buketten symboliserar en röd blomma ifrån hennes brudbukett =).jag ville hedra henne med det !


Jag ska skriva ut lite bilder och ge till pappa sedan som minne ! Det va en fin och värdig begravning ! prästen läste upp den dikt jag skrev till pappa för alla och Tänk, prästen kunde inte hålla tårarna borta och dåå blev jag rörd.

Tänk att lilla jag kunde få till en sådan dikt som det blev sådan uppstålse för.


Tack allihopa för allt beröm jag fick, jag är verkligen rörd !


 


Buketten från Ovan !

Vad tycker ni ? Ni kan väl vara så goa och ge en kommentar ?


//Missy

Av Bitch - 10 december 2010 19:27

NUUU kommer ÄNTLIGEN lite bilder på mina fynd hos gekås.


  Jättesnygg Chanel kopia väska


Kunde inte motstå detta rosa Linne  


 


Rosa Tunika med glitter på axlarna samt en svart klänning med spetsärmar


Naturligtvis gjorde jag flera fynd, men jag kan ju inte visa alla


/Missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards