Hacked.

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Bitch - 4 mars 2011 18:20

Blir ni förvånade om jag säger att jag åkt på öroninflammation UPPEPÅ allt annat ?? -Nää tänkte väl det.För det är precis vad jag gjort det. Jag va tillbaka till vårdcentralen idag då inflammationen i ögat ville ge med sig.Då böt dom till en annan ögonmedecin på mig och sen fick jag örondroppar mot skiten i örat .

Fy fasen så pissless jag är på detta nu !!


Mannen är på väg till mig nu och borde väl ha sisådär 4 tim körning kvar.Ska bli trevligt att ses igen,även om det bara va en vecka sen sist.


Jag ska ta mig ett bad och frächa till mig och sedan ska jag sätta mig med en filt i soffan och kolla på lets dance.Vem åker ut ikväll tro ?


//Missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards