Hacked.

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Bitch - 28 mars 2011 12:49

Jag tycker att Big brother har haft den knasigaste säsongen ever- eller så börjar jag bli för gammal för sånt här.Efter 6 dagar tar produktionen ut Rikard som får en psykos, och därför måste ju även Ebba lämna eftersom reglerna va sådana.

Sen togs jessica ut eftersom hon inte sovit på 2 dagar och uppträtt konstigt. Nu visar det sig att Jessica och tobbe va ett par ochj inte ens produktionen visste detta.


Ja vidare som fick roza en knäpp ( som om hon inte va det innan) för att Nicky röstades ur.Nu har roza själv blitt utröstad. Helt sjukt detta!

Vad kommer härnäst ? Gurkan blir bög . vanessa vill operera tillbaka sig

patrik flirtar med katerina men har 3kant med sonia och sara ?

Haremgänget va det äckligaste jag sett- dom bette sig som horor ( ursäkta språket) och dessutom desperata sånna

Som det har vart nu blir man lixom inte speiellt förvånad.

Efter alla skandaler i ”Big brother” – nu skakas produktionsbolaget Endemol av avhopp.enligt Dagens Media lämnade två redaktörer sin anställning med omedelbar verkan.Det blev för mycket skandaler helt enkelt


Nu tittar jag ju inte på programmet slavikst utan bara lite sporadiskt då och då.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards