Hacked.

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Bitch - 17 mars 2011 21:11

Nu har jag gjort min allra första sugarpaste tårta och OJ va svårt det va , men ROLIGT. Så det kommer jag att fortsätta träna med

Snart kommer jag att göra snyggaste tårtorna i stan   Den här tårtan är som ett tack till min pappa för han hjälper mig med bilen =)


                                              


                      Den innehåller hallonmousse


 jag gjorde en lite bakelse med-Vad tycks ?

                                                 

Men hur jag såg ut själv då jag va klar   


                                        

Kanske inte ser så illa ut där men jag LOVAR det såg hemst ut hahaha

 Jag måste bara till sist visa en fin bild på Olivia som är Pappas lille kissemiss


                


 Hampus som inte släppte sin "baby" ur sikte idag- så sött


                                   

Av Bitch - 17 mars 2011 20:15

Idag kom den



 

Nu får jag se om det är någon bra tidning

Det är ju väldigt roligt att det går så bra för Elin just nu tycker jag =)

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards