Hacked.

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Bitch - 1 januari 2010 21:14

Jaa tänk nu är det nytt år så nu får vi säga 2010 istället för 2009.

Kommer att ta lite tid att vänja sig *L*.Och 1a blogginlägget för i år !


 Ja annars så mår jag väl som jag förstjänar antar jag hehe, men det vart väldigt trevligt igår trots allt och vi gick ut och såg 4verkeri kl 00 och skålade med skumpa =).Gick vääldigt vingligt hem med cykeln kan jag säga ha ha men jag hade roligt iaf, ända tills jag vaknade så ska sägas,AJJJ mitt huvud   .Väldigt intensiv sms trafik ett tag där med *L* och min kära syster fick 4 sms på natten då jag skickade gott nytt år( ETT Å SAMMA SMS ) . Dumma comwiq ( antar att det är deras fel )


Min systerson Emil fyller år idag så vi har och firat honom med !

Mannen har roat sig med att skotta snö ett x antal gånger, meen å andra sidan så älskar han ju snö ( nu ja ) sen har det blitt kina mat och kikat på Harry potter


Hur hade ni det igår och idag ?


/missy

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards