Hacked.

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Bitch - 13 januari 2010 16:11

Jag fick en kommentar under mitt sminkhuset beställning inlägg och jag hade INGA som helst problem med dem, utan fick mina varor men hon säkriver såhär.Dock va ju kvaliten lite sisådär, man fick verkligen vad man betalade för om jag säger så !



"
Jag beställde produkter från flormar före Jul och har ännu inte sett till några. Idag skulle jag gå in på deras hemsida för att ta reda på tele. nr. och finner då att denna inte finns längre. Tror att jag har blivit blåst!! Är det någon annan som har råkat ut för samma sak?? "


Så jag undrar om fler råkat ut för detta ?


Missy

Av Bitch - 13 januari 2010 11:51


Nu blir det humor...


Jag besökte en viss känd dams blogga idag där det diskuterandes om talande snoppar- altså om din pojkväns/man snopp kunde TALA och jag började tänka hur mannens skulle låta ? *S*

allt ifrån den lilla ettriga snoppen till den tyska lite aggressivare eller smöriga franska. Tänk på hur din pojkväns snopp skulle låta om den kunde prata!


Hur skulle den låta ??

som en fransman

- Helluu madamde . j'aime oh la la  fu ja koma in cute vous

 

eller som en matchosnopp

- ( tänk färdinand ) Kom igen , vad är det med dig ? släpp in mig ?

 

ha ha ha ( skrattar hejdlöst )   

*duckar för mannens kommentarer ) han kommer förmodligen tro att jag slått huvet hårt.. i nått ;) trumvirvel ... HA HA HA

 

  

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards