Hacked.

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Bitch - 30 januari 2010 22:00




Stört skön låt tycker jag--Enjoy



Av Bitch - 30 januari 2010 08:38

Godmorgon !

ja då va det lördag då och man kan bara konstatera att ännu en vecka snart har gått.Känner mig otrolig seg nu på morgonen ,sover som vanligt oroligt om nätterna *suck*. Nu sitter jag iaf här med min goda kopp morgonte, blev vanligt earl gray te nu.Men mitt te skåp inne håller MASSOR med olika tesorter och jag ska väl egentligen dricka upp det jag har innan jag köper nytt nu *L*, ibland kan jag lixom inte hejda mig *S*


Det har snöat nått så otroligt inatt och mitt staket runt tomten syns inte längre nu   och jag kan ju bara tänka mig hur det ser ut på parkeringen   

Tänkte väl inte sitta inne och slöa för länge idag , utan bege mig ut innan 11 iaf. Eller ger jag mig ut vid 10 så kanske jag har skottat fram bilen till 11 haha.


Jag förstår INTE   hur Agnetha Sjödin kunde åka ur Let's dance igår !!

Hon som är så duktig på träna och jag tycker det va asroligt att kolla på dom för hon va DUKTIG och verkligen tränar HÅRT.Varför åkte inte kärringen GUDRUN ut för ? Hon är inte lika rolig att kika på tycker jag , även om hon med är duktig.


Rabih va bättre igår MEN han ser klumpig ut och inte så kul att kika på tycker jag . sorry rabih


Cicci och M.. fortfarande mina favoriter

Elin k  har så spinkiga ben, jag vet inte men SÅ elegant är det inte när dom dansar men Daniel   


Nåja, det återstår några veckor att kika på programmet =)


Nu är jag nyfiken på hur det är hos DIG där du bor ? Har det snöat mkt och har du kallt nu idag ?


 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards