Hacked.

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Bitch - 26 januari 2010 22:44

                


Idag har det vart optiker besök igen och jag har fått nya linser jag ska testa. Fortfarande dygnet runt linser så jag slipper ta dem varje kväll för jag är så jäkla dålig på det *s* eller slarvig kanske man kan kalla det ;)

Då är det lika bra att kosta på sig ett par dygnet runt linser. dem  jag fick förra gången följer ögat väldigt bra och känns sköna MEN dem har en förmåga att torka ut och det är ju inte så bra. Därför ska jag testa dessa nya i 14 dagar, så få se hur dom är.


Ett besök inne på The body shop blidde det med som synes   

Nagelfil på rea samt Mineral ögon skugga i en jättesnygg mörkare beige nyans.


Gymkort har jag köpt och skulle boka in mig på ett pass på direkten, men tyvärr va det fullbokat coh passet jag skulle gå på imorgon hamnade på reservlistan, så bara hoppas att jag kommer med på dans passet imorgon

Vad ska jag annars göra ?


Nu är det iaf dags att lägga sig och krama kudden


Vi hörs imorgon allihopa.. hoppas jag   


Natti natti

 
Av Bitch - 26 januari 2010 11:14

Jag hörde att Scorpions ska åka på sin sista turne i sommar och efter det så lägger dom av   - nej nej nej varför det ?

Åh jag tycker dom är så bra .det är ju inte ett hårdrock band av den hårdare typen av musik


Lyssna på denna låten * wind of change*


Hur kan man inte tycka om den ?


Åhh jag tycker det är så sorligt att dom ska lägga av   

Av Bitch - 26 januari 2010 10:05

Hörde på radion idag att det är ett möte i Frankrike där det troligen ska beslutas om ett slöj/burka förbud på allmänna platser och vet ni vad, jag tycker inte det låter som ett dumt förslag alls . Ca 60 % av befolkningen där är för ett slöjförbud !      

                                                                     

                                             

Vi i Sverige borde också ha ett slöjförbud på allmänna platser tycker jag Av olika anledningar jag inte direkt tänker fördjupa mig i här men ett ex är väl det att barn som föds och växer upp här ska  kunna välja själva utan att föräldrarna ska packa på dom deras kultur när det är i sverige dom ändå växer upp med svenska vänner !

Tänk så många  kvinnor som tvingas gömma sina vackra ansikten hela livet, men jag vet oxå att det är en del som själva vill. Men jag kan ändå tycka det är lite fel att Leva och bo i sverige med inte efter ett svenskt samhälle. Sverige är ju ändå sverige eller hur ?

Åsikterna går verkligen i sär här ang detta och jag vet att invandrardiskutioner över huvudtaget är väldigt känsliga


Men Vad tycker du om detta ?


 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards