Hacked.

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Bitch - 27 januari 2010 21:25

 Tidningskungen Är toppensida där man kan antigen köpa en premuration av en tidning och det finns massor att välja mellan eller ge bort som gåva toppen   


Jag har kikat in därikväll och gottat mig -kika in ni oxå ;)



Annars har jag för inte så länge sedan kikat på det okända, som jag tycker va spännande som vanligt. Ja förutom alla turer ut och skotta snö då


VÅREN - VART ÄÄÄÄÄR DU  !!

Av Bitch - 27 januari 2010 12:50

Det är ett riktigt rusk väder hos mig idag och jag ingen lust alls att gå ut i den här vädret. Snöar och blåset kraftigt och jag har vart ut och skottat 2 gånger idag redan ( bra motion ;) ) .

Suttit hemma och gjort en massa pyssel hela förmiddagen, Tänk va sånt tar tid egentligen. Fast det beror väl vad det är för nått man slänger ihop iofs.

Jag gör nästan aldrig dom lätta sakerna *s* och då tar det TID !


Nu börjar det bli dags för lite lunch så jag ska kika vad kylskåpet har att erbjuda idag.


Hörrni vi hörs lite senare

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards