Hacked.

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Bitch - 19 januari 2010 22:42

             


I maj(5te) kommer Ryanair börja flyga från Norrköping och det är ju jättebra tycker jag. Inte för att det kommer att göra mig personligen så mycket nytta, men jag tycker det är bra ändå att det expanderar !

Man planerar två avgångat i veckan, onsdagar och söndagar.till att börja med och till Alicante i soliga spanien !

Norrköping blir Ryanairs femte avreseort i Sverige. I dagsläget flyger man från Göteborg, Skavsta, Västerås och Växjö.


Goodnight people and sweet dreams !


//Missy

Av Bitch - 19 januari 2010 21:23

 Jag Har köpt mig en ny söt liten dammsugare Matsui Dammsugare

Nu slipper man använda hörselsydd då man dammsuger *s* som jag fick göra med min gamla röda utan hjul ( bara en sån sak )

små söta tofflor     samt en rosa natt t-shirt fick oxå följa med mig hem samt denna heeelt underbara croco work handbag- så gissa vilken väska som följer med mig to sunny florida =)

                      

Dock är väskan inte fullt så ljusrosa som på bilden- blixten ni vet ;)


Just nu sitter jag och tittar på "so you think you can dance " ett ypperligt bra dansprogramm tycker jag - shit va duktiga dom är =)


  

Av Bitch - 19 januari 2010 15:23


Nu är jag hemma från en tur med *lilla gubben*  jag kallar bilen för det tills jag hittar något vettigare att kalla den *L*. En liten egenskap jag har att döpa alla mina saker *s* jag har Tex haft en dator som hette "Bella " och en som hette "Dellores " suprise det va en DELL ;) , brorsans bil heter OLA ( men det står lixom på nummerplåten med ) nåja nog om det !


Jag har fyndat " yes nickar    idag med " inne på twilfit köpte jag ett par mjuka sköna trosor och från kicks kommer Fenjal sensitive touche, Isadora minelralsmink ( lilla burken ) Lumene star mascara. örhängena kommer dock inte därefrån. köpte ett par mjuka vantar som inte syns på bild i rosa nyans.

 Och till sist så har jag fixar en ny reservnyckel till lilla gubben, men DYR den va  hela 200 bagis


Inte klokt vad man kan fynda nu " himmlar med ögonen" !


Nu under våren så kommer det att hända en massa roligt som jag kommer att skriva om , så vill du veta vad det är och lite nicke nyfiken ( som mannen ;) )

Ja då är det bara att hänga med =)


härnäst blir det en stunds ta igen sig , för sen vid 17 idag så ska jag hämta min syster och vi ska åka till ett större köpcenter ( oh no again :o ) för hon ska köpa sig en sprillans ny dator- en lap top =)

Fun fun


Cu later och puss i ljumsken


  

 
Av Bitch - 19 januari 2010 10:19

Strax nordväst om Miami ligger Fort Lauderdale där man kan shoppa i Sawgrass Mills som är ett enormt köpcentrum, och jag undrar om någon av er läsare vart där ? Och om ni känner till andra som ligger lite närmare ?


Dela mer er ;)


Då och då kommer sånna här frågor att poppa upp nu  


//missy

Av Bitch - 19 januari 2010 09:48

 Godmorgon!


Jag har suttit på morgonen här och hjälpt mannen med att fixa en snygg inbjudan han ska skicka ut till familjen & vänner då han fyller år.

Tiden går ju så fort och det närmar sig med stormsteg,så det är verkligen dags att skicka ut inbjudan så folk kan fixa till sina festkläder och ta fram sitt bästa partyhumör   


idag är det inte alls många minusgrader och det har snöat på morgonen så jag fick skotta lite granna.Snön sjunker undan fort då det blir lite "varmare" nu är det ju inte så att vi har plusgrader , inte det jag menar med varmare *s* utan det kan vara en sådär 5-6 minus. men det är ju ingenting motför dom 20-23 vi haft   


Jag gav ett plagg till mannens moster i julklapp som tyvärr visade sig vara för litet så jag ska fixa ett nytt till henne så snart ska jag ta bilen och brumma iväg en stund och kolla utbudet !


Talk to you later people


  

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards