Hacked.

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Bitch - 17 januari 2010 20:03

    YES YES YES ÄÄÄÄÄntligen har jag hittat mig en bil =)

Stackars vart alldeles chockad då jag ringde bara några sec efter att annonsen kommit på blocket  där jag satt och spananade haha   

säljaren- men jag satt ju PRECIS in den

jag- JAG vill titta på bilen NU, och sälj för faan inte för jag tittat på den *s*


Ord och inga visor där   

Jag har köpt mig en Opel vectra en blå  för en billig penning som funkar ett tag   ( med en å annan rostfläck som ingick i köpet   ) En fin stereo följde med   

En panasonic som är helt ok.


Jag har vart och visat  upp den för min syster och min bror hade jag med mig vid köpet ( tack för det brorsan )  och tankat den har jag gjort   

Det va inte det enda köpet jag gjorde idag för jag köpte en ny kabinväska med som va på rea så jädrar i min låda va det har fyndats idag YAY ! Och är det nått Frk Missy gillar så är det att fynda   

 Liknande denna fast med lite röda inslag i-- snygg helt klart

På tisdag nästa vecka ska jag åka med min syster till Siba för hon ska köpa sig en ny laptop :-d


nu måste jag kika på en bra försäkring till  bilen med

Hörrni- vi hörs lite senare

  

Av Bitch - 17 januari 2010 17:39

Hej på er!


Nu är det Emma som skriver här, hoppas att allt är bra med er? Med mig är det jätte bra :)

Nu är moster och morbror hemma hos oss. Missy har en hemlighet att berätta till er sen, jag vet vad det är hihi ;)

Mamma har bakat kakor som vi ska fika alldeles strax. Vi var också på ica igår och ingen snygg Lars syntes till där heller ... Vart är han?!?!

Imorgon är det skola som vanligt men vi inte inte alls mycket prov denna vecka, tur det!! :D


Ni får ha det jätte bra så hörs vi senare någongång. Hejdå   

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards