Hacked.

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Bitch - 31 januari 2010 09:47

Igår kväll då jag satt vid datorn och surfade så blev allt helt plötsligt SVART- oh nooo    strömmen gick och jag som är så jädra mörkrädd.Men jag visste vart jag hade ställt en ficklampa om detta skulle hända och jag sprang och hämtade den.

Det va ett stort strömavbrott dessutom som nådde ett ganska stort område omkring där jag bor. Det va bara att försöka hitta lite kläder det att ta på sig för jag gick ju omkring i mina myskläder jag hihi.

Men det gjorde jag och gick iväg ut efter en halvtimme när inte strömmen kom tillbaka.Det va ungefär vad jag stod ut det i mörkret *S*, som tur är har  jag min bror ganska så nära mig  sisådär 10-15 min promtid dit.

Dessutom gick en pump sönder iom detta så nu har vi ingen värme i huset   

Och ute är det 12 minus och snön vrääääker ner *suck*

behöver jag ens säga att jag är less på detta väder !


idag vid lunchtid ska jag träffa Peter ÄNTLIGEN !

Vi ska se om vi kan hitta en lämplig mobil till honom för han har gått med KASS mobil alldeles för länge nu.Han hör sina sms men han kan inte titta på dom för skärmen e paj ha ha , kul va


  


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards