Hacked.

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Bitch - 3 januari 2010 17:53

Jag har vart ute på en fika med en kompis och sen fått besök av min bror.

När jag skulle gå iväg ut så såg jag att grannens staket hade rasat Pga av snömassorna dom plogat upp. Klart att ett staket inte håller för sånt så jag fattar inte vad som tänker på dom som plogar.Dom kommer att ringa hyresvärlden imorgon och berätta detta. Vi får se vad som händer och jag misstänker att mitt eget staket är på väg att rasa med, men jag har lite kraftigare virke än vad grannen har så kanske att jag har tur. Hoppas iaf för virke är DYRT och sen har jag ingen lust att hålla på fixa med sånt varje vår heller. Det räcker att jag kommer att få kosta på färg på staketet jag satt upp i sommras *suck*


Mannen är hemma i götet igen nu så det är skönt att han är hemma helskinnad !


  

Av Bitch - 3 januari 2010 11:36

Nu har mannen tagit sin lilla Kia som han lånat av sig kusin och åkt hem mot Göteborg igen.Han ville komma hem i någorlunda tid sa han .

Vädret är ju bra att åka i och det känns skönt. Men det är ju såå tomt nu igen :( gud va detta är JOBBIGT och jag vet inte hur länge jag orkar med detta pendlande känslomässigt och det är ju lika för oss båda såklart.


Jag har beställt lite mera färgpatroner till skrivaren från colorbob.se för dom har bra priser och bra leveranstid och just nu hade dom fraktfritt så då passade jag på. Vart kan man köpa bläck 2 st för under 100 lappen som jag gjorde idag ?


Det har vart så kallt ett par dagar så nu pontiacen inte vill starta,men laddningen är på G som om ett par timmar ska det väl gå att rulla med den igen så då blir det en liten tur *L*

Sen ska jag fika med en vän hade jag tänkt


Hur ser din dag ut ?

Av Bitch - 3 januari 2010 10:55


Är du sugen att gå på Bio såhär efter alla helgen så ser du här vad som erbjuds

jag ska nog ta med mig Emma och se * morgans* den 8:e jan med Jessica s parker

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards