Hacked.

Alla inlägg under januari 2010

Av Bitch - 24 januari 2010 10:52


Sååå såå  sött eller hur ? Det får en sannerligen att LE

Av Bitch - 24 januari 2010 09:40


Igår hade jag skrivit ett inlägg och precis då jag skulle spara detta så låste sig datorn och allt försvann. Då blev jag så SUR på datorn så jag stängde utav den och gick iväg, så därför blev det dåligt bloggande igår kväll tyvärr :(


Jag va på sånt dåligt humör med, förstår mig inte på en del människor helt enkelt.Finns ju dom som inte förstår det här med bloggandet och att man ska se det med glimten i ögat och inte ta det som står med sånt blodigt allvar


Har ni också vart med om sånt ? Att det man skriver missförtås typ ?


Nu på morgon pratade jag med min gode vän peter på Msn


Peter says:

Alla tjejer i Afrika är modeller, jag ser ofta Afrikanska tjejer sitta o se ledsna ut med flugor i näsan

Miss y says:

ha ha ha


Tur att man kan få vakna med ett skratt ibland eller hur


Nu är det dags för en kopp te

Av Bitch - 23 januari 2010 09:08



Jag har dom, bilderna från bröllops officiella brölops serie

Mazariner och praliner får tillsammans med specialdesignat porslin och en rad andra svenska produkter sola sig i glansen av sommarens kungliga bröllop.

17 svenska företag har valts ut för uppgiften. I den officiella bröllopsserien ingår allt från blåbärsmazariner till porslin från svenska företag och specialtagna bröllopsbilder på Daniel och Victoria

Se här :


Linneservetter från Ekelunds Linneväveri. linneservetter


  Cloetta står för bröllopschokladen

                               


Här är den officiella bröllopsservicen från Rörstrand

 


Från Orrefors glasbruk kommer pampiga glasljusstakar.  Mycket vackra

                                                                             


                                                  
    

Specialkomponerad frösamling Trädgårdsföretaget Weibulls bidrar med en specialkomponerad frösamling för att skapa en vacker svensk sommarbukett.

 

Frösamlingen skulle jag mycket väl kunna köpa och planera på gården här vid mitt radhus =)

 

Är det något utav detta som lockar till köp ?

 

  

Av Bitch - 22 januari 2010 21:14

Igår kände jag att det började svida i halsen lite och idag på förmiddagen kände jag att det började bli värre. trots det tog jag bilen ut en sväng i ett litet ärende på eftermiddagen, men vart så dålig så jag inte visste om jag skulle ta mig hem. Men det gjorde jag som tur va.

Jag blev såå matt och en väldigt huvudvärk, för att inte tala om halsen som ondar.Känner mig rätt utslagen just nu    


Sitter vid tv:n och kikar på mitt favvo program let's dance där jag precis har sett stefan sauk dansat sitt nummer, väldigt synd att han kom av sig annars hade detta vart en bra dans. Lite nyfiken på agneta sjödin som snart ska dansa och Elin kling,Tycker dock att Elins ben är lite rangliga


Men Rabih, sorry dude but it's time for you to go home !!


Vilken är din favorit ?

Av Bitch - 22 januari 2010 14:42

Igår testade jag att fusk lite granan och köpa smet till raggmunkar

                           


Lindahs Raggmunk mix och jag måste säga att även om smeten såg lite skum ut så smakade dom faktikst bra . en stor burk kostar ca 25 kr och det tycker jag faktikst att det va värt =) Testa vet ja



           


Den här bilden tog jag häromdagen då jag gick en prom här i omgivningen där jag bor och jag tycker den är vacker denna bild på snötäckta rönnbär .

Förstorad blir den ännu bättre då man ser snökristallerna mycket bättre

men ajja baja inte röra min bilder utav lov ;) fråga snäll så kanske du får


Nu har jag precis gjort klart Mannens moster födelseddags kort som tog nån timme att göra. Sitta och scrappa tar längre tid än en del tror. Jag hoppas hon ska tycka om det .Nu borde jag ta mig ut och få lite luft med och kanske skaffa mig lite lunch idag oxå


Sen ikväll är det ju Lets dance igen. åhh vad jag längtar till alla fredagar då man får bänka sig vid tv:n och lite utav en mini las vegas show!

Av Bitch - 22 januari 2010 12:20

 Denna söta dator har jagTävlat om idag och snälla- hålla tummarna för min skull nu att jag vinner detta. Min håller på kraschar nämligen :(


Snälla snälla Turgudar va på min sidan nu   

Av Bitch - 21 januari 2010 19:25

Idag har jag inte vart ute och gjort SÅ mkt faktikst , men jag skulle.Dock av nån anledning har energin svikit mig idag :( dom dagarna har jag inget val utan måste hålla mig lugn och hemma. Kan power nappa hur många gånger som helst  en sån dag*suck*


Hur som helst har jag vart till Gymmet och gjort upp ett schema för 4 veckor framåt och fick en gratisbiljett så jag kan testa en gång, och det va bra för det är ingen ide att köpa kort denna veckan när den snart är slut.

Bättre då att köpa nästa vecka så har jag en månad på mig sen

helt perfekt för sen är det ju faktikst dags att Flyga till Florida =)

Under dessa veckor får man väl hoppas att NÅTT hänt med kroppen, litet gram som har lämnat fetthögen eller om jag har tuur , en stil mindre på kläderna   


Jag kommer att ha Kombipass och Floor dance . muskelträning och promenader

under veckorna- lika varje vecka i 4 veckor, samt att man ändrar kosten lite då såklart- I'm sure gonna try ;)


Åkte till Citygross och handlade hem lite mat , för nu va det så tomt där inne så det eka då man öppnade dörren *s*


Jag håller tummarna för att jag kan åka till mannen imorgon eller tvärsom, hoppas hoppas. Men vi får se imorgon hur det blir . Saknar honom så mycket nu :(


Har dagen vart bra ?


  

Av Bitch - 21 januari 2010 08:00

Friis & Co Väskor i gruppen Accessoarer hos  (FRIISBEL940159-038r)


Vill ha objekt -Friis & co- visst är den snygg ??

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg ?
 Google
 Genom faccebook
 Genom hajpa
 Genom vänner som tipsat om bloggen
 Annat
 Har följt din blogg sen starten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästboken-skriv gärna en rad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Håll reda på tiden

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Reklam

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards